mindfulness

Mindfulness

Programa oficial MBSR

Actualment estem impartint programes MBSR de 8 setmanes a Espai Obert i a Mindfulness-Barcelona.

El programa MBSR és el format proposat pel creador del Mindfulness Jon Kabat-Zinn per a reduir l'estrès i millorar la qualitat de vida.  És un mètode senzill i la seva eficàcia està clínicament provada per nombrosos estudis científics.

El programa MBSR té una durada de 8 setmanes distribuïdes en 8 sessions de dues hores i mitja més un dia de pràctica intensiva.

Es tracten els següents temes

  • Què és Mindfulness?
  • La percepció de la realitat
  • El poder de les emocions
  • La reacció habitual a l’estrès i la tensió
  • La millor resposta a l’estrès i la resiliència
  • La comunicació des del cor
  • La gestió del temps i com cuidar-se
  • Mindfulness a la vida quotidiana

Enfoquem el Mindfulness com una experiència vital, com un programa eminentment experiencial.


Programes per empreses i entitats

Des de Viure Plenament proposem tres opcions de Programes de Mindfulness, en funció del temps total a dedicar i la durada de les sessions.

Les empreses més innovadores del món ja estan aplicant Mindfulness des de fa temps: tecnològiques com Google, eBay, Apple o Twitter, entitats bancàries com Deutsche Bank o Credit Suisse o consultores com KPMG o McKinsey i empreses més clàssiques com Nike. Més prop nostre tenim els exemples de grans empreses com Repsol, L’Oreal, Endesa, Xerox o Mahou San Miguel i també d’empreses més mitjanes com Cinesa, Deliveroo, Laboratorios Thea o Caser Seguros.

Des de ViurePlenament enfoquem aquests programes a obtenir els següents beneficis:

  • Més capacitat per a reduir l’estrès laboral, l’ansietat i els seus efectes
  • Desenvolupar l’atenció i la concentració per tal d’augmentar l’eficiència i el rendiment
  • Millorar la claredat mental en la presa de decisions
  • Millorar l’autoregulació emocional davant les situacions d’estrès
  • Reduir el procés de pensament rumiatiu i sortir de l´anomenat “pilot automàtic”
  • Augmentar l’efectivitat i disminuir els errors en la praxis
  • Millorar les relacions interpersonals
  • Assolir una major creativitat i flexibilitat en la resolució de conflictes
  • Prendre més consciència de les activitats que faig i com les faig
  • Gestionar millor el temps laboral i personal
  • Definir més clarament i millor els objectius i com aconseguir-los
  • Transformar la inquietud en calma

Contacte